Sánchez Sellero

Profesor/a contratado/a doutor/a

Área de Organización de Empresas
Departamento de Organización de Empresas e Mercadotecnia

Información de contacto

Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Edificio xurídico-empresarial
Despacho E/4-10
As Lagoas, s/n
32004 Ourense

+34 988 368 742
javiss@uvigo.gal

Breve CV

Imparte a súa docencia dentro do Departamento de Organización de Empresas e Mercadotecnia desde fai 19 anos. Traballou no campus de Vigo nas facultades de Ciencias Empresariais, Ciencias Xurídicas e do Traballo, Ciencias do Mar e Enxeñeiros de Telecomunicación, impartindo as materias de Fundamentos da Administración da Empresa, Dirección de Recursos Humanos, Xestión de Empresas Acuícolas e Dirección de Empresas. Actualmente imparte a súa docencia no campus de Ourense, en diversas materias de xestión turística e empresarial. A súa investigación fundamentase en análises específicas de localización de empresas dos sectores textil, cerámico e acuícola. Realizou investigacións puntuais sobre a relevancia do transporte de ferrocarril. Actualmente analiza a importancia e influencias de factores locacionais no sector do turismo e a acuicultura. Ten publicados 25 artigos científicos, participou con 21 ponencias en diversos congresos tanto de ámbito nacional como internacional, participou como investigador en 8 proxectos de investigación. Previamente traballou en Caixa Galicia, e na Universidade da Coruña.

Docencia

Perfil docente na UVigo

1º cuadrimestre

2º cuadrimestre

Grao en Turismo

O04G240V01605 | Xestión de aloxamentos

Titorías

1º cuadrimestre

Titorías presenciais concertadas
O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario concertado. Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría en liña.

 

2º cuadrimestre

Titorías presenciais concertadas
O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario concertado. Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría en liña.

Investigación

Grupo de investigación

Sistemas e Tecnoloxías da Información para a Empresa

Liñas de investigación

  • Innovación e competitividade