
O Mestrado en Xestión Empresarial do Deporte, que se imparte na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense, arrancou este curso académico 2024/2025 sumando bos resultados. Por unha banda, acadou un ano máis estar no “top-ten” europeo dos mellores posgraos da súa área e por outra continúa a afianzar a súa faciana internacional, acollendo este ano estudantes de once nacionalidades.
No ránking SportBusiness de 2024, feito público recentemente, este mestrado sitúase sétimo de Europa e 25 do mundo. Sobre este resultado, Patricio Sánchez, coordinador do título, sinala que “supón toda una alegría (e unha responsabilidade) que un posgrao como o noso se posicione nun ránking tan prestixioso, ao carón de universidades internacionais de referencia no ámbito da xestión deportiva”. SportBusiness é unha asociación da industria do deporte, principalmente profesionais, que conta con diferentes ránkings, un deles dedicado á formación de posgrao. Así, o SportBusiness Postgraduate Rankings preséntase como “o ránking máis completo e detallado” dos mellores posgraos de xestión deportiva, tendo como obxectivo proporcionar a alumnado e profesionais “o sistema de clasificación máis confiable e respectado” no seu eido. Para acadalo, a entidade valora aspectos de cada mestrado como a internacionalización de alumnado e profesorado, a calidade docente ou a empregabilidade.

A Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense celebrou este xoves a conferencia Estratexias de márketing para emprendedores/as: a importancia dos activos intanxibles. Nela, Alicia Cándida Blanco, catedrática da Área de Comercialización e Investigación de Mercados da Universidad Rey Juan Carlos, explicou aos membros da comunidade universitaria presentes algunhas das claves específicas que deben ter en conta as e os emprendedores para conseguir atopar un oco nun mercado cada vez máis complexo.
A relatora, presentada polo catedrático da UVigo José Antonio Fraiz, centrouse en explicar como as e os emprendedores poden xestionar os activos intanxibles dos seus proxectos para obter bos resultados. Como premisa de partida, lembrou que os obxectivos tradicionais que contemplan os plans de empresa non se adecúan ás necesidades das e dos emprendedores, xa que estes non dispoñen de activos como a marca, a reputación e mesmo ventas. Pola contra, ao longo da súa intervención foi analizando algúns dos activos intanxibles que si poden aplicar, citando entre eles a lexitimidade, a aceptación social do emprendemento. Pondo exemplos de emprendedoras e emprendedores lexitimados que si lograron sacar adiante os seus proxectos, Alicia Cándida Blanco foi achegándose ao longo da súa conferencia a cuestións moi importantes para os emprendementos tales como xerar unha rede de socios para ter máis fortaleza, atraer recursos humanos ou aproveitar os beneficios dos viveiros de empresas.

A Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense acolleu este luns a celebración do Día da Educación Financeira. 2º Encontro do Observatorio AFFE (Accounting and Finance for Entrepreneurship Monitor), organizado polo centro de investigación interuniversitario Ecobas co apoio de diferentes entidades. Ao longo da mañá e da tarde, a comunidade investigadora e persoas interesadas tiveron a oportunidade de asistir a conferencias e obradoiros arredor da alfabetización financeira en contextos organizativos. Na programación participaron especialistas procedentes da IE University, a University of Essex e a Universidad de Burgos, ademais da UVigo. Tamén tivo lugar un obradoiro metodolóxico titulado Causal Inference with Directed Acyclic Graphs (DAGs), a cargo de Enrique Acebo, da Universidad de León. O evento estivo coordinado polo profesor e investigador Ernesto López-Valeiras e a investigadora predoutoral Cristina Ilie, xunto con Sara Fernández e Marcos Álvarez, membros permanentes de Ecobas.

Cando a misión pasa a ser propósito: medidas para un emprendemento sostible e equitativo. Este é o título dun traballo realizado polos profesores Alberto Vaquero (Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense) e María Bastida e Miguel Ángel Vázquez Taín (Universidade de Santiago de Compostela) que acaba de ser galardoado polo Centro de Estudos Financieros. A súa investigación acadou o primeiro premio dos Premios Estudios Financieros 2024 que concede esta entidade na temática de contabilidade e sostibilidade. Nel ofrécese “unha visión integral sobre como as diferenzas de xénero inflúen tanto na intención de emprender como na elección de modelos empresariais, subliñando a importancia de adaptar as políticas de apoio ao emprendemento segundo o xénero”.
Os autores e autora do traballo recolleron o seu galardón este martes pola tarde na gala de entrega de premios celebrada en Madrid, destacando que “non podemos estar máis satisfeitos e agradecidos” por este recoñecemento. O estudo aborda “as diferenzas de xénero no emprendemento, explorando como as motivacións que poida ter cada persoa e as barreiras e facilitadores que perciben poden influír na intención emprendedora” e destaca “o papel crave que xogan os modelos de Economía Social e Solidaria (ESS) na preferencia das mulleres por emprender a través de empresas que promovan un enfoque máis sostible”.
- Unha vintena de estudantes de Turismo de Ourense e Alemaña participan nun seminario internacional no campus
- O congreso internacional do Campus Auga pon o foco na importancia da xestión sostible dos recursos hídricos
- Un habitante do rural debe percorrer unha media de 15 km para acceder a un servizo público
- O V Congreso Internacional da Auga dedicará especial atención á xestión empresarial e turística dos recursos hídricos