Dous estudos sobre eficiencia de custes en Mitsubishi e o turismo en Verín acadan os Premios José Manuel Pérez Canal

Un estudo sobre a eficiencia de custes en Mitsubishi e outro sobre o turismo en Verín acadaron este martes os primeiros premios dos galardóns que cada ano conceden a Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense e o Colexio de Economistas de Ourense aos mellores traballos fin de grao do centro. Ademais, distinguíronse traballos sobre as criptomoedas, o turismo para celíacos e as pensións.

O acto de entrega tivo lugar no marco da celebración do Foro Economía e Sociedade, organizado polas dúas entidades e que contou coa participación de Esther de Blas, vicerreitora do campus de Ourense; Mª Montserrat Cruz, decana da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo; Mª del Carmen Sampayo, decana do Colexio de Economistas de Ourense, e Margarita Hermo, directora da Asociación Galega de Empresa Familiar. O foro arrancou cunha conferencia de Carlota López, presidenta do Forum de Xóvenes da Asociación Galega de Empresa Familiar, titulada Diversificar na empresa familiar: o caso do Grupo Aresa. Nela explicou a estrutura do seu grupo, que abrangue desde a distribución de fertilizantes e a fabricación e distribución de pensos ata a venta ao público de produtos de agricultura, gandaría, mascotas e xardín. Tamén falou Carlota López ao alumnado presente da evolución de Aresa como empresa familiar, neste caso de segunda xeración.