Galicia é a comunidade autónoma onde é máis difícil abrir un negocio

Galicia é a comunidade autónoma onde é máis difícil abrir un negocio. Así o explicaron expertos no eido local nunha xornada sobre a redución de cargas administrativas no exercicio de actividades económicas organizada este venres pola Xunta de Galicia e a Red Localis, rede de administración local xestionada polo grupo de investigación Governance and Economics Research Network (Gen) da Universidade de Vigo.

A xornada, que tivo lugar na Facultade de Dereito da Universidade de Santiago de Compostela, contou coa participación de representantes das administracións autonómica e local, como o Igape e responsables técnicos dos concellos de O Pino, Arteixo, A Coruña e Outeiro de Rei; a Red Localis; a Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp), Entidades de Certificación de Conformidade Municipal (ECCOM) e universidades. O seu obxectivo foi abordar os avances na simplificación dos trámites legais que regulan a creación de empresas e a posta en marcha de iniciativas emprendedoras.