Alumnado alemán, francés e ourensán comparte un seminario sobre turismo

Cada mes de outubro nos últimos nove anos, a Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense organiza un seminario coa universidade alemá de Saarbrücken HTW Saar no que alumnado estranxeiro e ourensá comparte unha semana de actividades relacionadas co turismo. Desde este luns e ata o venres, 18 estudantes procedentes desa universidade e da de Metz, en Francia, participan no campus nunha nova edición desta iniciativa de internacionalización.

“Para a nosa facultade este tipo de iniciativas son moi importantes. Son moi enriquecedoras tanto para os nosos estudantes, que comparten actividades e conviven con alumnos estranxeiros, como para o noso profesorado”, comenta Montserrat Cruz, decana da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo. Como centro no que se traballar arredor do turismo e das ciencias empresariais, a responsable académica tamén salienta a pertinencia de desenvolver unha actividade coma esta “na que se interrelacionan varios países”. Da edición deste seminario do curso 2019/2020, Elena de Prada, vicedecana de Relacións Internacionais desta facultade, subliña pola súa banda como “houbo moitas solicitudes de alumnado de Saarbrücken”, acudindo finalmente 18 estudantes procedentes tanto da HTW Saar como da Université de Metz, coa que a universidade alemá ten un dobre grao no eido do turismo.

Ler a noticia completa no DUVI