Inicio > Sistema de garantía interno de calidade

Sistema de garantía interno de calidade

O Real Decreto 1393/2007 do 29 de outubro de 2007, polo que se establece a ordenación das ensinanzas universitarias oficiais, esixe, para a verificación e acreditación dun título, a incorporación dun sistema de garantía interno para a avaliación, seguimento e mellora da calidade da oferta formativa. Co obxectivo de cumprir con este requerimento a Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo (FCETOU) deseñou un Sistema de Garantía Interna de Calidade (SGIC) en colaboración co Área de Calidade da Universidade de Vigo.

Informe Final de Avaliación do Deseño do Sistema de Garantía Interna de Calidade

No menú da esquerda atópanse os documentos básicos do SGIC da FCETOU.

Inicio > Sistema de garantía interno de calidade