Inicio > Novidades
18 Xaneiro 2017

Los días 19 y 20 de Enero de 2017 tendrá lugar en la Facultad el Congreso Internacional  Konopka 2017: XXII Accounting and Management Control, organizado por el departamento de Economía Financiaera y contabilidad de la Universidad de Vigo. Se puede acceder a toda la información sobre el mismo en el siguiente enlace

12 Xaneiro 2017

Viernes, 20 de Enero (12-14 horas)

     - 12-12:30 h: Prácticas Extracurriculares (Fundación UVigo), Aula Magna FCETOU (Sesión Conxunta)

     - 12:30-13 h. Presentación Textil-Lonia (ADE-Turismo), Aula Magna FCETOU (Sesión Conxunta)

 

     ADE (Aula Magna FCETOU):

     -13-13:30 h.: Presentación Abanca (ADE)

     -13:30-14 h.: Presentación Edisa (ADE)

 

     TURISMO (Aula Magna Dereito):

     -13-13:30 h.: Presentación Globalia (Turismo)

     -13:30-14 h.: Prácticas Curriculares (Turismo)

07 Decembro 2016

Luns, 12 de decembro (10-11,30h.), entrada libre, más info

20 Novembro 2016

Fecha: 1 de Diciembre 2016

Hora: 10.00

Lugar: Salón de Grados 

Ponente: Amelia Rodríguez Piña. Directora ORI (Uvigo) 

18 Novembro 2016

Inscrición gratuita no seginte  enlace 

 

*Detalle de horarios e profesorado en faitic

29 Setembro 2016

Nota mínima: 9 en TFG curso 2015-2016

Prazo solicitudes ata o 14 de Outubro

Bases da convocatoria

14 Setembro 2016

Obter listado en el siguiente enlace

07 Setembro 2016

Curso cero de "Ferramentas de apoio a competencias transversais para estudantes da área empresarial"

Dirixido a alumnos de 1º ADE e Turismo, e dobles graos. 30 horas de duración (1 ECTS), gratuito (do 16 de setembro ao 21 de outubro), prazas limitadas por orde de solicitude, consta de 4 módulos:

   - Excel (10 horas, venres, 9-11,30 do 16 de setembro ao 7 de outubro).

   - Matemáticas (10 horas, luns, 19 e 26 de setembro).

   - Comunicación e presentación en público (5 horas, luns, 10 de outubro).

   - Realización de traballos (5 horas, venres, 9-11,30, 14-21 outubro).

 

Inscripcións no seguinte enlace.

06 Xullo 2016

Con data de 28 de xuño de 2016, publicouse a Resolución Reitoral pola que  se  convocan 38 bolsas de colaboración nas accións de mellora da calidade nos centros da Universidade de Vigo.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 18 de xullo de 2016. Para máis información pódese consultar a páxina no seguinte enlace 

14 Abril 2016

(19-22 April 2016)

Salón de grados

 

Inscripciones

Horario

07 Abril 2016

Para a realización da enquisa existe unha plataforma denominada “Enquisa de avaliación da satisfacción das titulacións oficiais” habilitada na secretaría virtual:  enlace

04 Febreiro 2016

Ourense, 4 e 5 de febreiro de 2016

Lugar: Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo

Ver programa

Mais info

14 Xaneiro 2016

Publicase a relación provisional de adxudicación de persoas candidatas, listaxe de agarda e solicitudes denegadas en relación coas Bolsas de Colaboración nas Accións de Mellora da Calidade nos centros de Universidade de Vigo

Máis info: pdf

30 Novembro 2015

Con data de 23 de novembro, publicouse a R.R. do 20 de novembro de 2015 pola que se convocan 38 bolsas de colaboración nas acción s de mellora da CALIDADE nos Centros da Universidade de Vigo, 2016.

 

O prazo de solicitudes remata o 9 de decembro de 2015

A previsión, para o inicio da actividade dos alumnos será a partir do 1 de febreiro de 2016.

                                                                                                                                                                                                 

Consulta en https://seix.uvigo.es/uv/web/avisos/aviso/show/5751

 

Máis info

28 Setembro 2015

O vindeiro xoves, 1 de outubro as 13:00 horas estará no Salón de Graos da Facultade Severino Rodríguez, alcalde de Monforte de Lemos, para presentar a segunda edición do Concurso de Ideas Empresariais Semente de Monforte no que colaboran as tres universidades galegas. A información máis relevante do mesmo pódese consultar no seguinte enlace: http://www.sementedemonforte.org/concurso-de-proxectos-empresariais.php

Na primeira edición tiveron unha destacada presencia os concursantes da UVigo e sería desexable que pudiese repetirse esa situación. Con tal obxectivo solicítase da comunidade universitaria a axuda na difusión do acto, entre outras razóns  porque a estrutura de premios é especialmente interesante para os nosos estudantes emprendedores.

11 Setembro 2015

Participantes: alumnado da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense que presentou o Traballo Fin de Grao na convocatoria 2014-2015 e obtivo a cualificación de sobresaliente.

Recepción de traballos: ata o 16 de outubro de 2015

Achéganse as bases do premio

16 Xuño 2015

Durante o curso 2014 2015 42 alumnos da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo fixeron estancias de estudos en Universidades de Alemania, Bélgica, Finlandia, Francia, Hungría, Italia, Irlanda, Marruecos, México, Polonia, Portugal e Turquía.

25 Maio 2015
Día: 24 de xuño de 2015
Hora: de 10:00 a 14:00
Lugar: Facultade de Ciencias da Educación, aula 010
Nº de asistentes: 25
Inscrición: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. / 986.814.086
Impartido por:
Mª Ángeles Manzanares
Técnica de Emprego da Fundación Universidade de Vigo
 
24 Marzo 2015
Dirixidas a: estudantado e profesorado de Grao e Mestrado
 
Prazo: dende o 23 de marzo ata o 31 de maio
 
Onde cubrir a enquisa? acceder á páxina de Secretaría virtual da web da Universidade de Vigo, no enlace https://seix.uvigo.es/uvigo.sv/ e na zona de Acceso a aplicacións. Os cuestionarios son anónimos: non hai trazabilidad entre as respostas que xera o encuestado e a súa identificación.
 
Por que facelas?
Os resultados da avaliación constitúen un elemento clave de información para a mellora continua do centro e as titulacións (calidade da docencia, mellora do funcionamento, acreditación e certificación) e para a consecución das competencias, habilidades e aptitudes necesarias polo estudantado. Se queres que a Facultade mellore esta é unha boa forma de colaborar: cubre a enquisa
12 Marzo 2015

EMPRESA: Ernst & Young

POSTO DE TRABALLO: Auditor-a / Consultor-a / Fiscal con fin carreira en 2015.

FUNCIÓNS:

O principal obxectivo dos máis de 1.000 auditores/as de EY é o de aportar valor baseándose na visión da auditoría de xestión para a Dirección, identificando as necesidades e obxectivos dos clientes, ademais dos factores críticos de éxito para a empresa (máis información sobre cada unha das áreas de EY na páxina web da área de emprego).

Como membro do equipo asignado a este proxecto, EY te ofrece a posibilidade de incorporarte a un equipo multidisciplinar de moi alta cualificación con grandes expectativas de crecemento. Participarás no desenvolvemento das súas diversas partes, aportando solución novedosas e de calidade. Te formarás na metodoloxía de EY a través de cursos de formación e traballos en grupo con profesionais experimentados.

REQUÍRESE:

  • Estudantes que prevén rematar a carreira en 2015 ou titulados/as en 2015 en Grado/Licenciatura en Administración e Dirección de empresas, Economía, Dereito e Bioloxía, Grao en Ciencias Ambientais, Grao en Comercio, Grao en Consultoría e Xestión da Información, Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos, Enxeñaría de Telecomunicación, Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación, Grao en Enxeñaría informática, Enxeñaría en Informática, Enxeñaría Industrial, Grao en Enxeñaría en Organización Industrial, Enxeñaría en Organización Industrial, Grao en Enxeñaría en Electrónica Industrial e Automática, Enxeñaría en Automática e Electrónica Industrial, Grao en Enxeñaría en Tecnoloxías Industriais, Grao en Enxeñaría Eléctrica, Grao en Enxeñaría en Química Industrial, carreiras cursadas total ou parcialmente na Universidade de Vigo.
  • Imprescindibles coñecementos a nivel B1 de inglés e de ofimática.
  • Valoraranse coñecementos de Internet e redes sociais, así como de Edición Multimedia.
  • Valoraranse Masters ou cursos de especialización, prácticas e experiencias internacionais.
  • Competencias transversais requiridas para o posto: alta motivación, ganas de aprender, capacidade de traballo en equipo e liderado.

OFRÉCESE:

Tipo de contrato: Indefinido

Xornada: Completa

Nº de prazas: 15

Lugar de traballo: Oficinas en Galicia (A Coruña e Vigo) e resto de España

Data posible de incorporación: Setembro 2015

DOCUMENTACIÓN SOLICITADA: Curriculum Vitae e extracto de expediente académico (posible proceso de selección en Vigo)

 

PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN:

Prazo: Ata o 23 de marzo de 2015

Envío de candidaturas:

Por mail a: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

 

Para consultar tódalas convocatorias, visita www.emprego.uvigo.es

13 Febreiro 2015

Como en anos anteriores os alumnos de Turismo poderán colaborar nas actividades do 16º Salón Internacional de Turismo GastronómicoXantar 2015. Datas: do 4 ó 8 de marzo.

Xantar permite realizar actividades relacionadas coa atención de postos informativos, postos de festas gastronómicas, libraría gastronómica, guía paquete turístico Avant, etc. Os responsables de Expourense realizarán a asignación de servizos para a Feira.

Os alumnos interesados en participar poden poñerse en contacto con Diego Rodríguez-Toubes ( Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ) indicando nome, DNI, curso, móbil e correo electrónico.

O prazo de inscrición finaliza o 20 de febreiro e hai 12 prazas.

Entregarase aos alumnos colaboradores un certificado asinado polos responsables de Expourense e da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo.

22 Xaneiro 2015

DATA: 23/01/2015

HORA: 12:00

LUGAR: AULA MAGNA "JOSÉ ÁNGEL VALENTE". FACULTADE DE CIENCIAS EMPRESARIAIS E TURISMO

Intervirán na presentación:

D. José María Failde. Director da Área de Planificación. Campus Universitario de Ourense.

D. Diego Rodríguez-Toubes. Vicedecano da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo.

D. José Antonio Fraiz. Director do Comité Organizador das Xornadas.

D. Enrique Díez de Castro. Presidente do Comité Científico Español.

D.  Mário Raposo. Vicerrector da Universidade de Beira Interior e Presidente do Comité Científico Portugués.

D. José Díez de Castro. Secretario Xeral de Universidades.

D. Rosendo   Fernández . Vicepresidente da Diputación Provincial de Ourense.

D. Agustín Fernández Gallego. Alcalde de Ourense.

 

As XXV XORNADAS HISPANO-LUSAS DE XESTIÓN CIENTÍFICA (máis información), celebraránse o 4, 5 e 6 de febreiro de 2015. Son unhas Xornadas que cumpren o seu 25 aniversario, organizándose alternativamente un ano nunha cidade española e outro nunha cidade portuguesa. 

É un evento de gran relevancia, dado que:

-A súa organización é fruto da sintonía e coordinación de profesionáis universitarios do mundo empresarial de dous países veciños. 

-Participan investigadores de países europeos e iberoamericanos en xeral.

-Abordanse todas as áreas de xestión dunha empresa.

-Transfirense os coñecementos científicos en xestión ás empresas.

-Move a máis de 300 congresistas. 

-Presentáronse máis de 250 traballos. 

-É aberto a toda la sociedade. 

-Xera gasto na Cidade e no seu entorno.

-Xera oportunidades de promoción do destino turístico na ciudade na que se celebra. 

15 Xaneiro 2015

Por resolución Reitoral establécese un prazo extraordinario de matricula do Traballo Fin de Grao, do 26 ao 30 de xaneiro de 2015, para o alumnado que, estando matriculado desta materia no curso 2013-2014 e cumprindo as condicións de matricula da normativa de permanencia e progreso da Universidade de Vigo, precise volver a matricularse dela para rematar os seus estudos de grao.

Resolución

12 Xaneiro 2015
Xa tedes á vosa disposición, na sección de horarios da web, os horarios das presentacións das titulacións, que terán lugar o vindeiro luns 19 de xaneiro:
 
11 Decembro 2014

A Universidade de Vigo, ten unha especial sensibilidade pola situación que atravesan as persoas que queren iniciar novos proxectos empresariais. Neste contexto, son poucas as persoas que, tendo una idea innovadora, se lanzan a dar os primeiros pasos cara ao emprendemento. Para fomentar este espírito emprendedor no colectivo universitario, naceu o proxecto e Pre-incubadora INCUVI. Co obxecto de estimular a participación no Campus de Ourense realizaranse dúas charlas informativas sobre a Convocatoria da 4o Edición dos Premios INCUVI:


Datas
Martes 16 de decembro de 10:00 a 11:30 no Salón de Grados do Edificio Xurídico-Empresarial .
Mércores 17 de decembro de 12:00 a 13:30 na Aula 2.4 da E.S.E.I.

Obxecto
Promover e premiar a elaboración dunha idea de negocio creativa baseada en calquera das ramas do coñecemento contidas nos plans de estudo da Universidade Vigo.

Destinatarios
Alumnado actual e persoas tituladas pola Universidade de Vigo no curso 2012/13 ou posteriores. Os proxectos poderán ser elaborados individualmente ou en grupos dun máximo de catro persoas. Neste caso un membro do grupo actuará como coordinador.
 
25 Novembro 2014

Infórmase da publicación da nova convocatoria do programa ISEP de intercambio cos Estados Unidos para o curso académico 2015-16.

Máis información (bases da convocatoria, impreso de solicitude, vídeo-guía para a presentación de solicitudes) en http://www.uvigo.es/uvigo_gl/administracion/ori/uvigo/isep/

 

25 Novembro 2014

O día 15 de novembro comezou o prazo de inscrición para os estudantes interesados en participar n IV Convocatoria do Programa "Becas Santander CRUE CEPYME, Prácticas en Empresas"

Este programa está dirixido a estudantes de grao e de mestrado das universidades españolas para que realicen prácticas formativas nunha peme ou microempresa durante un período de tres meses, e para participar é necesario:

  • Estar matriculado na Universidade de Vigo.
  • Ter superados o 50 % dos créditos totais do plan de estudos. Este requisito non será necesario no caso dos mestrados.
  • Non manter relación contractual de tipo laboral, ou de prestación de servizos coa empresa, institución ou entidade onde se realizará a práctica.
  • Non ser alumno receptor de bolsa nas anteriores convocatorias do programa Santander nin contar con outra bolsa ou axuda formativa de características análogas a este programa.

Os interesados deberán inscribirse dúas veces:

  • En primeiro lugar, na páxina web do Santander.
  • En segundo lugar, nun programa habilitado para tales efectos, onde se deberá de subir a documentación especificada na convocatoria.

O prazo de inscrición finalizará o día 31 de xaneiro de 2015. Para máis información consultar no seguinte enlace: http://areaemprego.uvigo.es/emprego_gl/contenido/novidades/item_0024.html

 

25 Novembro 2014

Os premios desta edición foron outorgados a:

 

1º PREMIO a D.ª Alba Rodríguez Rosales, Graduada en Administración e Dirección de Empresas pola Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense, co traballo INFLUENCIAS DE LOS ESTILOS DE LIDERAZGO EN LAS ORGANIZACIONES. EL CASO DE LAS EMPRESAS DE SERVICIOS AVANZADOS

Accésit a D. Miguel Ángel González Faílde, Graduado en Administración e Dirección de Empresas pola Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense, co traballo MERCADO DEL AUTOMÓVIL, FISCALIDAD Y PLANES DE ACHATARRAMIENTO

Accésit a D.ª Amara Gallego García, Graduada en Turismo pola Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense, co traballo INDICADORES DE SOSTENIBILIDAD TURÍSTICA. APLICACIÓN DE LA CAPACIDAD DE CARGA A LA FIESTA DEL PULPO DE O CARBALLIÑO

 

martes 25 de novembro ás 12 da mañá efectuarase a entrega dos premios nun acto institucional na Aula Magna da FCETOU coa representación das entidades colaboradoras: Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense, Colexio de Economistas de Ourense e Deputación Provincial de Ourense.

En primeiro lugar terá lugar unha conferencia a cargo de D. Víctor Casal Antón, Director Financiación Empresas de //Abanca. Posteriormente farase entrega do II Premio de Investigación.

25 Novembro 2014

Está aberto o prazo de presentación de candidaturas para membros da Xunta de Centro da nosa Facultade (PDI sen vinculación permanente, PAS e Estudantes).

 

CALENDARIO ELECTORAL

(Aprobado pola Xunta Electoral da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense o 29/10/2014)

 

1.

Sorteo da Xunta Electoral

28/10/2014

2.

Constitución Xunta Electoral

29/10/2014

3.

Convocatoria de Eleccións

29/10/2014

4.

Exposición Censos Provisionais

30/10/2014

5.

Prazo reclamacións ós Censos

Do 30/10/2014 ata o 4/11/2014

6.

Exposición Censos Definitivos

5/11/2014

7.

Prazo de presentación de candidaturas

(na Secretaría do Decanato)

Do 6/11/2014 ata o 12/11/2014

8.

Proclamación provisional de candidatos/as

13/11/2014

9.

Reclamacións da proclamación provisional de candidatos/as

Do 13/11/2014 ata o 17/11/2014

10.

Proclamación definitiva de candidatos

18/11/2014

11.

Sorteo Mesa Electoral

18/11/2014

12.

Campaña electoral

Do 19/11/2014 ata o 21/11/2014

13.

Xornada de  reflexión

24/11/2014

14.

Votación

25/11/2014

 

Lugar:     Aula Magna  "José Angel Valente" da Facultade de Empresariais e Turismo de Ourense.

Horario: De 11 a 19 horas.

 

 

15.

Proclamación provisional de candidatos/as electos

26/11/2014

16.

Reclamacións da proclamación. provisional de candidatos/as electos

26/11/2014 ata o 1/12/2014

17.

Proclamación definitiva de candidatos/as electos

2/12/2014

 

Toda a normativa: http://secxeral.uvigo.es/secxeral_gl/normativa/universidade/electoral/eleccion_xuntas.html

25 Novembro 2014

Obradoiro de competencias Transversais

REALIZACIÓN DO TRABALLO FIN DE GRAO. CURSO 2014/2015

Organiza: Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo Ourense

 

Datas: 21 e 28 de novembro

PROGRAMA

 

Venres, 21 novembro

1ª sesión: 16.00-17.15

Sesión: Normativas. Procedementos. Dedicación. Titorización. Prazos. Obxectivos. Rúbrica. Uso do aplicativo

Relator: Dr. Diego Rodríguez-Toubes

Lugar: Aula Magna

2ª sesión: 17.15-19.15

Sesión: Programación e organización do TFG. Contidos. Fontes de información. Estrutura. Presentación escrita.

Relator: Dra. Noelia Araújo

Lugar: Aula Magna

 

Venres, 28 novembro

Sesión: 12.00-14.00

Sesión: Citas, referencias bibliográficas. Normas APA. Evitar o plaxio. Creación de índices. Presentación oral

Relator: Dra. María Xosé Vázquez.

Lugar: Aula Magna

 

Destinatarios: estudantes matriculados na materia do Traballo Fin de Grao na FCETOU.

Custo: de balde, previa inscrición.

Prazas: 200

 

Inscrición: aberta ata as 14 horas do 19 de novembro no seguinte: enlace

14 Agosto 2014

Hoxe 14 de agosto foi publicada a listaxe provisional de persoas admitidas no Curso Ponte de ADE 2014-2015 (segundo prazo):

Descargar

31 Xullo 2014

Hoxe 31 de xullo foi publicada a listaxe definitiva de persoas admitidas no Curso Ponte de ADE 2014-2015:

Descargar

30 Xullo 2014

ARRANCA LA PRIMERA EDICIÓN DEL PROGRAMA CHALLENGE BY CINTRA

 

Madrid, 14 de julio de 2014.- Se ha abierto el plazo de presentación de solicitudes para participar en la primera edición del programa de prácticas internacionales Challenge by Cintra, que se desarrollará a partir del próximo mes de noviembre en España, Portugal y Estados Unidos, promovido por la empresa Cintra, con la colaboración de la Fundación Universidad-Empresa y la Universidad de Alcalá.

 

En su apuesta por el talento más joven, Cintra - compañía líder en la promoción privada de infraestructuras de transporte en el mundo - lanza su programa Challenge by Cintra con el fin de ofrecer a un grupo seleccionado de recién titulados la oportunidad de formarse durante un año completo en un entorno internacional y poder adquirir las habilidades necesarias para desarrollar una carrera profesional en diferentes áreas de esta multinacional. El objetivo: llegar a ser un excelente profesional el día de mañana.

 

En esta primera edición, Cintra ofrece un total de 8 plazas para recién titulados en Administración y Dirección de Empresas, Finanzas, Economía, Ingeniería de Caminos o Ingeniería Civil:

 

-          4 plazas destinadas a estudiantes que hayan cursado o estén terminando sus estudios en España. Durante los primeros seis meses de la práctica, los estudiantes seleccionados colaborarán en alguna de las áreas de la oficina central de Cintra en Madrid. Los últimos seis meses participarán en el día a día de una de las concesiones de Cintra en Estados Unidos, Canadá, Australia, España, Irlanda, Reino Unido o Portugal.

 

-          3 plazas destinadas a estudiantes que hayan cursado o estén terminando sus estudios en Estados Unidos. Durante los primeros seis meses de la práctica, los estudiantes seleccionados colaborarán en alguna de las áreas de la oficina de Cintra en Austin (Texas). Los últimos seis meses participarán en el día a día de una de las concesiones de Cintra en Estados Unidos, Canadá, Australia, España, Irlanda, Reino Unido o Portugal.

 

-       1 plaza destinada a un estudiante que haya cursado o esté terminando sus estudios en Portugal. En este caso, los primeros seis meses de la práctica se desarrollarán en alguna de las áreas de la oficina central de Cintra en Madrid y los últimos seis en una concesión de Cintra en Portugal.

 

Además, los seleccionados, que recibirán una dotación económica mensual, además de otras ayudas como billetes de avión o alojamiento, se incorporarán al Master GAIA in Professional Development, Título Propio de la Universidad de Alcalá que se imparte online, en inglés y de acuerdo con la innovadora metodología del we-learning.

 

Los interesados en participar en este programa, deben inscribirse en www.fue.es/cintra antes del 31 de agosto de 2014.

 

En el proceso de selección se valorará tanto el perfil académico de los candidatos (buen expediente y alto nivel de inglés u otros idiomas), como el competencial (proactividad, inquietud, capacidad de comunicación y de adaptación, responsabilidad e interés en la movilidad).

 

Los estudiantes seleccionados se incorporarán a sus prácticas en Cintra en noviembre de 2014.

 

En resumen: un año de prácticas en dos países, compañeros de diferentes nacionalidades y una formación internacional para toda la vida.

 

INFORMACIÓN DE CONTEXTO:

Cintra Infraestructuras, filial de Ferrovial es uno de los principales líderes en la promoción privada de infraestructuras de transporte en el mundo, tanto por número de proyectos como por volumen de inversión. Con una inversión total gestionada de 21.858 millones de euros, está presente en Canadá, Estados Unidos, España, Irlanda, Reino Unido, Portugal, Grecia, Colombia y Australia. Actualmente gestiona una cartera de 27 concesiones, que suman más de 2.180 kilómetros. Entre estos activos destacan la autopista 407ETR, en Canadá; Chicago Skyway, en Estados Unidos, y Ausol, en España.

 

La Fundación Universidad-Empresa fue creada en 1973 por la Cámara de Comercio e Industria de Madrid y las universidades madrileñas para fomentar las relaciones entre el mundo académico y el empresarial y atender los retos y oportunidades que se generan de esta relación. La Fundación cuenta entre los miembros de su Patronato con las 17 universidades con campus en la Comunidad de Madrid, además de las dos máximas organizaciones empresariales madrileñas, la propia Cámara de Comercio y la Confederación Empresarial de Madrid CEIM.

 

En la actualidad, la actividad de la Fundación se centra en cuatro áreas fundamentales: la formación en diferentes campos de interés empresaria; el empleo, incorporando anualmente a más de 4.000 estudiantes universitarios y recién titulados en más de 500 empresas, instituciones y organismos; la innovación, con acciones relacionadas con la gestión de contratos de investigación universidad-empresa, el asesoramiento en I+D+i y la inserción profesional de doctores, doctorandos y tecnólogos en empresas, y el emprendimiento realizando actividades de sensibilización, orientación, asesoría y apoyo para la preparación de planes de empresa y puesta en marcha de iniciativas empresariales.

 

Más información:

Dpto. Expansión y Desarrollo, Fundación Universidad-Empresa

Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Mercedes Jiménez (91 548 98 62) - Loreto Gil (91 548 98 61) – Álvaro Olmedo (91 548 99 92)

#CBCintra

Folleto en inglés

26 Xullo 2014

O xoves 4 de setembro terá lugar unha Xornada de Presentación aos alumnos de primeiro curso e que se incorporan a Facultade. 

O obxectivo é dar a coñecer ao alumnado de novo ingreso os recursos e servizos o seu dispor na Universidade de Vigo e, en concreto, na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo.

A Xornada comezará ás 9:30 e finalizará ás 13:30. 

Lugar: Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo

Para máis información: Tríptico Xornada de Presentación

Inicio > Novidades

Este sitio web utiliza cookies, propias e de terceiros para ofrecerlle unha mellor experiencia e servizo

Se non cambia a configuración do seu navegador, vostede acepta o seu uso.

Acepto