Inicio > Novidades > Novidades > Convocatoria Erasmus Prácticas 18-19
09 Xuño 2018

Convocatoria Erasmus Prácticas 18-19

O día 6 de xuño publicouse a I convocatoria de Bolsas Erasmus+ Prácticas para o curso 2018-19.

A convocatorias e as bases atópanse na páxina web da ORI: ver enlace

O alumnado interesado en solicitar a prácticas erasmus deberá facelo na secretaría virtual en Formularios e enquisa.

Una vez cuberto o formulario deberán imprimilo, asinarlo e entregar en calquera dos rexistros da Universidade (Prazo: ata 29/06/2018).

O período de prácticas para este ano 2018 comprenderá desde 03/09/2018 ata 31/01/2019, cuxa duración mínima será 2 meses.

Para o alumnado interesado en facer prácticas durante o ano 2019 abrirase un novo período de prácticas para que as soliciten durante ese ano.

Pode consultalo no seguinte enlace

Atentamente, Oficina de Relacións Internacionais; e-mail: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Inicio > Novidades > Novidades > Convocatoria Erasmus Prácticas 18-19