Catro equipos da Universidade participan na primeira edición en Galicia de Global Management Challenge

Catro equipos da Universidade de Vigo e un total de 14 estudantes dos graos de Administración e Dirección de Empresas (ADE) dos campus de Ourense e Vigo participan na primeira edición de Global Management Challenge Galicia. Equipos das tres universidades galegas compiten nesta actividade de simulación empresarial que ten como obxectivo principal contribuír á formación en tarefas directiva das e dos participantes.

A edición galega de GMC ten o apoio da Deputación Ourense e enmárcase na fase nacional desta iniciativa, desenvolvida pola Cámara de Comercio de España e que conta na súa 40 edición coa participación de máis de 2500 universitarios e universitarias. Na cita galega compiten 28 equipos, dos cales catro son da Universidade de Vigo. Da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo do campus de Ourense participan os equipos Ourense Termal, SCTR e GAL PRIX, compostos fundamentalmente por alumnas e alumnos do Grao de ADE pero tamén do Programa Conxunto ADE-Enxeñaría Informática e alumnado estranxeiro de intercambio. Completa a participación un equipo da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais do campus de Vigo chamado PAI2 e formado tamén por alumnado do Grao de ADE.